Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

tirsdag 21. juni 2011

Nødmelding:Nedroing

Bondekona ,-med tydelig sans for dramatikk,
skal komme med et par hint til
i jakten på de daglige , underfundige og høyst gjennomtenkte
innlegg og kommentarer.
Hvor får man spise sjokoladesaus med pistasj til dessert?

Er det i hagen?
På ferie?
Eller sykehus...?
Hvor får man håndklærne sine dandert som hjerte med blomster på?

Eeeeer det i hagen?
Kanskje på sykehuset?!?
Eller....?


(Bilder kommer. Men tydeligvis ikke i kveld..)

14 kommentarer:

  1. Bretta håndklær med blomster er da typisk all inclusive!

    SvarSlett
  2. You drama-queen :))
    Ha det fint i bikini og med bretta handkle!
    var blitt så vanskeleg å kommentere her....
    Shy B

    SvarSlett
  3. fy flate du din luring!!!
    her hadde jeg skikkelig hjertevondt, og tenkte på stakkars bondekona mi..

    men kos deg likevel.
    ble egentlig glad.
    innerst inne.

    SvarSlett
  4. Det var altså IKkE meningen å spre uro i flokken, ikke visste jeg at alle skulle tro det verste..
    :P
    Men Bonden er nesten oppegående, ikke helt på topp, det skal sies..
    Men han henger på slep.
    I hagen...?

    SvarSlett
  5. Ikke i hagen.
    Ikke på sykehus..
    ;o)

    SvarSlett
  6. Håpar du nyt feiren og samlar krefter:)
    Klem frå meg

    SvarSlett
  7. Hehe, ja enten er det du som har sansen for dramatikk, eller så klarte vi det helt alene. Massehysteri er det noe som heter. :-D

    SvarSlett
  8. Ååå!!! Det var då endelig godt at det var me som var lettlurte ;)

    Kos dokke!:)

    Marit.

    SvarSlett
  9. ha en fin ferie- velfortjent! ;)

    SvarSlett
  10. Jeg vet det jeg vet det jeg vet det..... Det er på Ferie!!! :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.